13 Mayıs 2009 Çarşamba

mutfaktayım....

merhaba arkadaşlar...geçen hafta hep mutfaktaydım diyip biraz abartayım:)))


geçen hafta sonu köye gittik yine..havalar ısındı biz sık gideriz artık.temiz hava ,biraz iş,ziyaret derken iyi oluyor...bahçede gezinirken ne göreyim çayırların arasında evelek ...ben çok severim.heryerde temiz olmadığı için pek toplayamıyordum.birkaç köktü ama bize bir yemeklik oldu.bahçede fotoyu unutunca evde çekeyim dedim.bilmeyen varsa...biraz haşladım.normal dolma içi hazırlayıp muska şeklinde sardım.yanında yoğurtla nefisti...seven varsa vakti geçmeden denesin güzel...





bloglarda görünce aklıma geldi.arada yaparım.oğlumun okulda şenlikleri varmış.....banada tatlı birşey hazırlamak düştü .tarifler için,buralara bakabilirsiniz....ben normal kek yaptım.bardakla kestim...krem şanti hazırladım...içine damla çikolata ekledim.gördüğünüz şekli verdim....






okula yapınca evdekiler istemez mi..aynı olmasın dedimve geçen burada gördüğüm bu zebra keki hazırladım.tadı nefisti deneyin mutlaka...çoğunuz rejimde biliyorum ama misafire yapın o zaman...
tariflerimi bitirirken hepinize ayrı ayrı teşekürlerimi sunuyorum....tüm anneler günü ve hemşirelergünü kutlamalarını aldım kabul ettim:))))

8 yorum:

Ayşe dedi ki...

aa ne tevafuk; hic bloglarda filan gormedim, gecen gun kermesimiz icin bi arkadas yapmis, cocuklar da bende bayildik. kremsantisinin icine muzda dogramis, kekini de pandispanyadan yapmis.mutlaka yapmaliyim ve hatta bloga da yazmaliyim diye dusunmustum. fatosum yapmis bilene ;)

zebra kek de cok guzel gozukuyor ;)

evelek haa, supersin valla :))

tasarım mekani dedi ki...

Elinize saglik.. hepsi hos duruyor ve o yuvarlak tatlilardan gecende gormustum bir arkadasin blogunda.. sanirim tatesalda... Sevgiler, medinem

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Ayyy hepsi harika görünüyor, ellerine sağlık...

LEMAN dedi ki...

EVET İNSAN BLOGLARDA GÖRÜNCE KENDINI KAYBEDIYOR HEPSINI YAPIYORUZ BAZEN ZEBRAYI BENDE YAPCAM ARTIK

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR HER BİRİ...

kubra zeynep kara dedi ki...

tatlıya dayanmak zor.
hep şeker hastalarını düşünürüm Rabbim sabır versin yiyemeden durmak zorundalar.
tarifler süper ablacığım.
ben yapabileceğimi gözüme kestirdiğimi deniyorum.
böyle görünce hepsinden yapasım geliyor ama:)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerine sağlık harika görünüyor keki denemek istiyordum ama fırsatım olmuyor .sevgiler

TATESAL dedi ki...

Canım köstebekçikler ve zebra kek harika görünüyor....Benim linkimide vermişsin teşekkürler....
Sevgiler!!!