18 Mayıs 2009 Pazartesi

evli yelek




günaydın günaydın....iyi haftalar tüm dostlar....bu hafta sonu ne güzel bir hava vardı.insanlar hep dışarda piknikler geziler...güzeldi yani....bende bu hafta sonu yelek ördüm desem doğru olmaz.))yeni örmedim ama sevdiğim bir model olduğu için paylaşmak istedim.bunu aslında haroşa örüp üstünü işliyorlar...birçok şekli vardı...ben pek haroşa örmeyi sevmem.onun için tek şişle örmeye karar verdim...erkek için oluncada işlemedim.ortaya bu güzel yelek çıktı.beğenirsiniz umarım...elimde ördüğüm çok hoş bir çocuk hırkası var.en kısa zamanda örüp yayınlamak istiyorum.sahibide çok sabırsızlandı.yeğenime yapıyorum.gidip gelip,halacım bunu bitirince ben giycem değil mi?dışarı çıkarkende giycem demi?diye sızlanıyor.

işte bu kadar...örmek isteyenlere kolay gelsin...

6 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

Guzel nese dolu bir haftaya merhaba... slmlar, medinem

TATESAL dedi ki...

Çok güzel olmuş,tunus işi galiba....halasıda kızıma örmüştü çok eskiden bu modelden ama o boncuklarla süslemişti kız olunca....Banada fikir oldu sağol,,,,oğluşuma yapayım...

uzmanamator dedi ki...

ne kadar hoş olmuş ellerinize sağlıkkk...

Unknown dedi ki...

ellerine saglık canım.kırmızı maviye ne çok yakışmış.

kuzularım ve ben dedi ki...

ellerine sağlık canım oğlumunda var amöa ben yapmadım henüz o kadar beceremiyorum.

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar harika.......