21 Nisan 2009 Salı

sürpriz işteeeeeee

herkese hayırlı geceler...şükür kavuşturana...işte bahsettiğim sürpriz resimlerim...siz hiç yeni doğmuş bu bebeği gördünüz mü?
daha annesinden yeni ayrıldı.ne güzel demi.

ya hiç böyle bir ilişki....yavrusunu nasıl da seviyor.....


ya bu aç danacığa ne dersiniz.....koca biberonu bitirdi:))))





peki ya bu yavrunun sütüne ortak oldunuzmu hiç.......ilk süte ağız denir ve bulama yapılır...ben bayılırım.kayınvalidemin duası kabul oldu ve biz köyden gelmeden yavrumuz dünyaya geldi.....bende ağızdan alıp afiyetle uçurdum.....







dedim ya boş durmuyorum diye......oğluma bir oyuncak başladım.biraz ördüm tabii .birleşme aşamasında ...tahmin varmı????bu renklerle ne olur .....bitirince hemen paylaşacağım....


ayrıca kutlu doğum haftanızı kutlamadan edemeyeceğim....biraz geç kaldım ama:((
tüm salat ve selam güllerin efendisine olsun....sevgilerle...

7 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

bu yavru çok güzelll:))))
yerim ben onu canım yaa

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

AMİN CÜMLEMİZİN ÜZERİNE OLSUN.YAVRU ÇOK ŞİRİN BU ARADA AGZIDA ÇOK SEVERİM HELE PEKMEZLE HARİKA OLUR.ÖRGÜ BENCE UĞUR BÖCEĞİ.SEVGİLER

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Merhaba, fotograflar cok guzel. Insan ister istemez duygulaniyor. Bir de anne olunca daha da farkli oluyor. Koye gitmeyi cok ozledim desem.... orada hersey bambaska.

TATESAL dedi ki...

maşallah yeni doğan koca bebeğe...pek sevimli....

havvanur dedi ki...

resimler çok güsell kuzu örcen desemm mavi de kırmızıda var ama horoz desem mavi hayvan varmıki:))şuan kafam heçç çalışmıokii ipucu versedin keşkeee:)

papatya dedi ki...

köy başka bi şey ne güzel bir buzanın doğumuna şahit olmuşsunuz bu arada bende çok severim ağızı nice zaman oldu yemedik nasib işte çok vitaminli besleyici bir süt o size afiyet olsun

LEMAN dedi ki...

canımm nede güzel allah sütünü bol etsin inşallah evet agız çok güzel olur size ne mutlu taze taze tüketiyorsunuzdur sütleri bende kızıma tazece içirmek isterdim ohhh afiyet olsun örgunun devamını beklıyorum