20 Mart 2009 Cuma

pencere hikayesi






Genc bir cift, yeni bir mahalledeki yeni evlerine tasinmislar. Sabah kahvalti yaparlarken, komsu da camasirlari asiyormus. Kadin kocasina ' Bak, camasirlari yeterince temiz degil, camasir yikamayi bilmiyor, belki de dogru sabunu kullanmiyor.' demis. Kocasi ona bakmis, hicbir sey soylememis, kahvaltisina devam etmis.
Kadin, komsusunun camasir astigini gordugu her sabah ayni yorumu yapmaya devam etmis.
Bir ay kadar sonra, bir sabah, komsusunun camasirlarinin tertemiz oldugunu goren kadin cok sasirmis 'Bak' demis kocasina ' Camasir yikamayi ogrendi sonunda, merak ediyorum, kim ogretti acaba ?'

'Ben bu sabah biraz erken kalkip penceremizi sildim' diye cevap vermis kocasi.

Hayat boyle degil midir ?

Baskalarini izlerken gorduklerimiz, baktigimiz pencerenin ne kadar temiz olduguna baglidir. Birini elestirmeden ve hemen yargilamaya davranmadan once zihin durumumuza bakmak ve 'iyi' olani gormeye hazir olup olmadigimizi farketmek guzel bir fikir












bu hikayeyi mail olarak bir arkadaşımdan aldım ve bir hevesle diğer arkadaşlarıma yolladım.çok beğendiğim şeyleri paylaşmayı seviyorum.sizlerede aktarmak istedim.






mail göndermeyi seviyorum.uzakta olup sık görüşemediğim arkadaşlarıma aklımdasın demek oluyor bir nevi.yakınındakilerdende güzel tepkiler alıyorum.bekliyoruz ne göndereceksin dedikleri zaman seviniyorum.hep söylüyorumya paylaşmayı seviyorum ben.hüznü sevinci komediyi birlikte gülüp birlikte sevinmek güzel yaaaaaa.......



ördüklerimide paylaşıyorum.yeni birşeyi bitirince direkt arkadaşıma anneme vs.gösteriyorum.belkide bunun için blog açmak cazip geldi haaa ne nersiniz .....






malum ben çalışanbir bayanım hemde anne haliyle yoğunum...ama bugün evdeyim ve çok işim olmasına rağmen hemen pc başına geçtim.merak ediyorum sizleride.kim ne yapmış beni kim ziyaret etmiş ..........derken çok oldum galiba bloguma uğrayan herkese teşekürler



hayırlı cumalar diliyorum herkese









Hiç yorum yok: