28 Mart 2009 Cumartesi

menü önerileri













dün akşam arkadaşlarla gündeydik yine.benim elmalı pasta ve diğerleri...bahsetmiştim biz ev sahibine yaptırmıyoruz diye...işte kuru patlıcan dolmaları.peynirli börek.ıspanaklı pasta.sarımsaklı etimek..etimek tarifini vereyim.çok güzel oluyor.










  • 1kase yoğurt (sarımsaklı)





  • 1kase mayonez





  • ceviz çekilmiş





  • etimek 2 paket





  • üstüne haşlanmış yumurta ve maydanoz





bir sıra etimek dizip yoğurt ve mayonezli karışımı sürüyoruz.arasına ceviz serpip ikinci katı seriyor ve yine karışımdan sürüyoruz.1 gece dolapta bekliyor.servisten önce yumurta ve maydanozla servis yapıyoruz.



güzel yiyip içip eğlendikten sonra eve gelmek için kalktığımızda birde ne görelim.heryer kar....ve size sabak çektiğim güzel kar manzaraları...



dışarı böyleyken ne yapılır dedim ve aldım elime işimi ikinci yeleği örüyorum.oğlumlada ders yapıyoruz kitap okuyor.keyfi alemler yerinde görüldüğü gibi....keyifli hafta sonları....





1 yorum:

Unknown dedi ki...

o güne bende gelmek istiyorum...