26 Mart 2009 Perşembe

dün ve bugünnn






yaaa arkadaşlar bu blog işinin değişik taraflarınıda keşfettim galiba....okadar hızlı ve pratik olmak gerekiyor ve mecburen dahada hızlanıyorsunuzzz.dün yine malumunuz evdeydim.sabah direk blogumu açtım.epeyce bir dolaştım bir baktım saat 11 daha hiçbir iş yapmamışım.oğluşum öğlen yemeğe gelecek.oda ne var diye mi düşündünüz.yoookkk üstüne birde annemleri çağırdım.onlar gelecek.komşularım gelecek eeeeeeee....hemen koştum evi süpürüp toz aldım(kaç gündür temizlikte yapmıyorum:))) hemen fırına kek çırptım.buzlukta lahana sarmalarım vardı.onları çıkarıp düdüklüye koydum.zil çaldı...oğluşum geldi.anne ne pişirdin ...ne yapılır hemen yumurta kırdım tavaya.....normalde çok yapmadığım için bayıldı.oleyyyyy nidaları ile bir güzel yedi..kapıda annemlerle karşılaşıp hoşbeş ve pırrrrrrrr servise .




annemle aynı yerdeyiz ama iş güç telaşe derken çok bir arada olamıyoruz.ondan üzülüyorum... birde yeğenim ver elif ikra tatlımı tatlı halasının kuzusu...yorulmuş yürümekten hemen uyudu...bende tekrar koşşturup keki pişirdim.sarmaları pişirdim.çayı demledim.yemeğe kalacakları için yemeğimide hazırladımmm.komşularımda geldiler keyifli muhabbet biraz oturdum tabikii...gelin hanımda saolsun yardımlarıyla işimizi itirdik.okul dönüşü tahminler üzere iki ufaklık tüm hasretlerini giderdilerr ...derslerini biraz zorlukla yaptı.çünkü aklı oyunda...birazda geç uyuyunca sabah zorlukla kalktı ....nazlanarak okula gitti....




gelelim bugüne dünden akıllandımya ben önce işlerimi bitireyim dedim.evimi temizledim.çayımı demledim..buyrun içelimmm:)) işim yine çok hızlanayım.yarın yine günümüz var.pasta yapacağım birazdan....öğleden sonrada bir komşuma gideceğim...gitmeden yemeğimide hazırlarım inş..ne pişirelim demi hergün soruyoruz bu soruyu inanın yemek yapmak değil adını koymak zor.ne pişeceğini bilince hemen yapıyoruz...




ben miiii bügün mercimek yemeği yapacağım...buralarda çok yapılır.yanında soğan salatası ile afiyetle yenir. hııı unuttum size anlatacağım bir tarifim vardı.çok kolay ve kurarıcıdır benim için.malzemesi









  • 1bardak pekmez




  • 3bardak su




  • 3 -4 yemek kaşığı un




  • üstüne serpmek için ceviz




  • sevenlere birkaşık tereyağ




yüresel ismi bulamaç.tüm malzemeyi katıp karıştırarak pişiriyoruz.puding gibi sonra tereyağ içine eriyor.üstüne ceviz....10 dakikada oluyor.ister sıcak ister soğuk yenebiliyor.mutlaka deneyin.pekmez tüketmek için birebir.

geldim.....yemeğim ocakta pastam fırında....bende yayınlamaya geldim..sevgilerleee

7 yorum:

havvanur dedi ki...

yavaş arakadaşım beya okurken yoruldum inanki:))gez valla sefan olsun yemeginde hazır işlerde bitmiş ohh daha ne olsun hadi kolay gelsin by

beyaz mendil dedi ki...

Pc nin başına oturunca vaktin nasıl geçtiği anlaşılmıyor:))Kolay gelsin hayatım.Sevgilerimle

fatma dedi ki...

gerçekten anlamıyoruz vakti...ziyaretleriniz için tşk.sevgiyle kalın canlarım benim

üç böcek bir çiçek dedi ki...

bu ne hız fatmacımm biraz soluklan benide yordun :))) allh kolaylık vermiş ne güzel ağırlamışsın misafirlerini eee hamarat hanımın halii başka ellerin dertt görmesinn sevgiyle kal gülüm

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Gerçekten blog dünyasına dalınca ordan oraya derken bi balmışsın kayblmuşun.İnsan vaktin nasıl geçtiğini anlamıyor.

Bloğuma ziyaretin için teşekkürler.

Sevgiler.

Selma dedi ki...

Benim becerikli arkadaşım süpersin. Herşeye yetişmişsin maşallah. Şu pekmezli tarifi akşam deneyeceğim bakalım nasıl olacak. Benim kız pudingi çok seviyor belki puding diye kakalarım.

Unknown dedi ki...

brova , o kadar şeyi ben yapsam bir hafta mutfağa girmezdim...yemek yapmayı senin gibi seven insanlara imreniyorum valla...